ТА НАВІЩО
ДЛЯ КОГО
  • Фахівцям, які створюють онлайн та офлайн заходи
    • зменшуємо витрати - економія на рекламі
    • збільшуємо доходи - нові клієнтки
    • економимо час - автоматизація поточної роботи
  • Учасницям
    • нові знайомства та цікаве спілкування
    • зручно бачити всі заходи поблизу та швидко приєднатися

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

ПРОБЛЕМИ, ЯКІ ВИРІШУЄ SOKO

ОГЛЯД УКРАЇНСЬКИХ. ПЛАТФОРМ ДЛЯ ЗАХОДІВ

concert.ua - karabas.com - gastroli.ua - концерты, спектакли, фестивали, стендап, театры; ориентовані на массові події

ticketsbox.com - заходи середнього масштабу

2event.com - бізнес-заходи, конференції, виставки


soko.in.ua

  • фокус: невеликі локальні події у різних країнах та містах де зараз живуть українки
  • орієнтація на спілкування та пробування нових активностей: нові знайомства, жива комунікація, обмін досвідом
  • є анонс цікавих місцевих подій, великих світових фестивалей
  • особливості: всі події поблизу по темах та форматах; легко приєднатись; організаторки - фахівці, інфлюенсерки, самі учасниці
SOKO
РИНОК
  • Спілкування
    базова потреба кожної людини
  • Тусовка
    всі активні дівчата хочуть відвідувати цікаві події та знайомитись з новими людьми
  • Пізнання нового, розширення погляду
    натхнення, нові ідеї, навчання, розвиток скілів
ПЛАН ПО
ЕТАПАХ
  • Етап 1
    Валенсія
    Показати фахівцям зручну площадку де можна знайти нових клієнток та спростити організаційну роботу
  • Етап 2
    Київ
    Зібрати дівчат-учасниць, яким хочеться спілкування. Вони зможуть швидко знайти заходи на цікаві для себе теми та створити свої зустрічі (як квартири можуть здавати на Airbnb всі бажаючи, чи працювати в Uber)
  • Етап 3
    Міста де багато українок по черзі
    Популяризувати серед українських дівчат активну позицію до свого життя. Оточення добре цьому сприяє, коли є різне спілкування, а не вакуум своїх звичних думок
СТРАТЕГІЯ
  • Наповнити соц мережі контентом
  • Знайти перших організаторок у Валенсії: 15-20 перших івентів
    Їх клієнтки зручно будуть реєструватись та отримувати QR-квитки.
    Рекламу на їх івенти спочатку сплачує Soko
  • Таргет реклама на пости івентів організаторок
    Зібрати на платформі першіх 100-200 учасниць у Валенсії.
    Показати як зручно бачити події та легко реєструватись.
    Підписуватись на друзів нового організатора: ставити лайки та підписуватись на дівчат, які лайкнули наш спільний з організаторкою пост
  • Залучати топових фахівчинь (блогерок)
    1. Купити консультації (психологів, коучів, тренерок, спеціалісток зі спорту, краси, творчості) — питати їхню думку про розвиток платформи. Робити пропозицію зробити свої зустрічі через Soko
    2. Купувати їх час та збирати на їх івент дівчат, самостійно продаючи квитки
  • Колаборації з мікроінфлюєнсерами
    Формати:
    • я побачила зручну платформу
    • я збираюсь йти на цікавий івент
    • я сходила на івент Soko - мої враження
    • я організую свою подію - чому додала її у Soko
    • розіграш: квиток + подарунок (книга, йога-мат, косметика)
БРЕНДІНГ
  • Категорія:
    SOKO = тусовка цікавих дівчат
    (шоколадний батончик = снікерс, копіювальний апарат = ксерокс). Потрібно зробити найпомітніший бренд серед івентів та навчання. Підбирати тих, кого вже знають у цій сфері і ставати поряд із кожним із них
  • 3 асоціації
    які потрібно зв'язати з SOKO:
    1. тусовка класних активних дівчат
    2. цікаве спілкування
    3. розвиток
  • Говорити про наші цінності та місію
    1. Все залежить тільки від тебе.
    2. Ставлення до життя як до цікавої гри.
    3. План та дії.
    Зібрати дівчат зі схожим вайбом (без танців із бубнами та духовного пробудження)
МЕДІА SOKO
ПРО ЩО?
Про цікаве активне соковите життя

ФОРМАТИ КОНТЕНТУ

3 основні рубрики:

  1. Афіши. Цікаві події у світі
  2. Питання та відповіді
  3. Нові тренди у сферах Soko
МОЇ
ПИТАННЯ
  • Сайт
    • Що зайвого чи не дістає зараз на сайті?
    • Зрозуміло що це маркетплейс івентів, чи треба написати ці 2 слова?
  • Франшизи по різним городам
    • Подруга із Барселони сказала, що подобається ідея та хоче купити франшизу
    • Я хочу щоб організаторки активно долучалися
    • Або у кожному великому місті мати представника, якого можна змінити за договіром
  • Які соцмережі обрати
    • Instagram - головна мережа, показувати атмосферу та реальні зустрічі, анонси
    • Facebook - дублювати Instagram, FB Events, анонси в групах українок
    • Tik Tok - емоції, цікавість і бажання перейти в Instagram чи у додаток Soko
    • Treads - короткі думки, цитати, писати свої коментарі, діалоги з організаторками
    • LinkedIn - про місію, досягнення та розвиток (щоб залучати організаторок)