ВИТРАЧАЮТЬ ГРОШІ
НА ЩО
ДІВЧАТА
СТАТИСТИКА
  • Одяг та взуття
  • Краса та догляд
    у тому числі біодобавки
  • Розваги
    у тому числі книги, підписки, цифровий контент
  • Гаджети
  • Хобі, спорт, досуг
МОНЕТИЗАЦІЇ
ІДЕЇ
  • CRM система для оцифровки клієнтів.
    Блок з SMM-наставником (допомога з банерами, текстами, тощо)
    Приклад обзор від 14.02.2024 - Holdbar. Змінили назву потім Understory - обзор від 10.09.2025
  • Пріоритетний показ зустрічі зверху стрічки
  • Платні спільні рекламні пости в Інстаграм
    Ми налаштовуємо рекламу, оговорюємо бюджет, ставимо платний пост. Беремо 10-15% комісію.
    Не потрібний таргетолог, ми все робимо самі
  • Комісія з закладів, у яких ми пропонуємо проводити зустрічі
    • Формуємо стрічку закладів, укладаємо з ними договір
    • Стрічка закладів по містах. Умови по вільному часу, цінам, кількості учасниць
    • Можна зробити окремий розділ з доступом для фахівців
    • Бронюють дату, час, кількість місць, мінімальну ціну у додатку (комісія Soko 15%)
  • Продаж косметики Топ-30
    • Топ-30 засобід для догляду за доступною ціною
    • Аналіз дорогих аналогів, які ідентичні обраним нами засобам (корейські..)
  • Ринок праці
    • У нас активні дівчата, амбітні
    • Удальонка та фріланс
    • Створити базу резюме - проводимо співбесіди (в ідеалі ШІ), щоб визначити сильні сторони та навички
    • Створюємо базу фахівців та компаній
    • Беремо гроші з компаній
    • Вивчити Linkedln
  • Продаж того, що допомогає вирішити проблему
    • Зрозуміти найчастіші реальні проблеми та що їх вирішує
  • Вбудований еквайринг (автоматична оплата за квиток 2,5-4%)
    • Сразу оплата и сразу зачисление средств организатору за вычетом комиссии (часть идет платежному сервису, часть Soko)

Докладніше про ринок праці

  1. Ознайомитися у Темній стороні зі стартапами #HR. Огляди 26.07., 30.08.25., 25.02.25, 8.08.25.
  2. Співробітники, які максимально відповідають вимогам вакансії та культурі компанії + знайти найправильнішу роботу для кандидатів — причому не лише за його вміннями, а й іншими життєвими критеріями на кшталт зручного розкладу змін, близькості до будинку та комфортної робочої обстановки
  3. Іншими словами, головний принцип Laborup - щоб співробітник знайшов найкраще для себе місце роботи, а компанія знайшла найкращого для себе співробітника.
  4. У Соко активні дівчата, «елітні» фахівці, не ті, яких може замінити ШІ. Круті експерти можуть виконувати для компаній частково роботу (connectd – 26.07.25.)
  5. Давати огляд нових цікавих професій (необхідні якості та навички)
МОЇ
ЦІЛІ
  • Етап 1
    Спростити організаційну роботу фахівців, щоб у них було більше часу на свою основну діяльність
  • Етап 2
    Зібрати дівчат-учасниць, яким хочеться спілкування. Вони зможуть швидко знайти зустрічі на цікаві для себе теми
  • Етап 3
    Популяризувати серед українських дівчат активну позицію до свого життя (досягнення бажань, розвиток, навчання, пробування нового)
ПРОБЛЕМИ, ЯКІ ВИРІШУЄ SOKO
ЦІННОСТІ
Три простих пункта, які точно зроблять життя дівчат більш енергійним

БРЕНДІНГ

  • Категорія:
    реальний досвід = SOKO
    (шоколадний батончик = снікерс, копіювальний = ксерокс). Потрібно зробити найпомітніший бренд серед івентів та навчання. Підбирати тих, кого вже знають у цій сфері і ставати поряд із кожним із них
  • 3 асоціації
    які потрібно зв'язати з SOKO:
    1. тусовка
    2. цікаве спілкування
    3. рішення
  • Говорити про цінності та місію
    завдання зібрати однодумців (без танців із бубнами)

ІДЕНТИЧНІСТЬ

  • Створити ідентичність
    Це те, чим ми відрізняємось від інших. Це спільні цінності.

    В SOKO ми ті, хто:
    • мають досягнення
    • цікаві іншим
    • активні у різних сферах
    • цінують свій час
  • Соковита
    Взяти зрозумілу міфологему активна, різнобічна, цікава, весела... - всі ці поняття означатимуть новий термін - "соковита" (соко)
  • Ідентичність через примикання до груп
    Сучасна людина набуває ідентичності через примикання до груп.
    Саме група наділяє ідентичністю. Це опора на своє місце у світі, самовідчуття.
    Хочу щоб SOKO наділяв:
    1. впевненістю (треба зробити інвентаризацію своїх досягнень та умінь)
    2. легкістю (кайфовість, цікавість життя, різні сфери, пробуєш нове)
  • Єдність через поєднуючи фактори
    Ми українки, активні, в нас цікаве життя.

    Все було добре -> втрати та зміни -> знову змогла зробити так, що все добре.
    Після всього, через що ми пройшли ми розуміємо одна одну ще краще
  • Контекст
    Люди приписують один одному ті ж ролі, які і сам собі приписуєш.
    Ти активна та класна - в Soko тільки такі.
    І вони про тебе теж так думають - це пов'язує
  • Прояснення слів та категорій
    • що означає слово
    • що значить бути такою дівчиною
    • як вона себе почуває
    • які ступені свободи це дає.

    Усі слова, які використовую:
    • соковита,
    • результативність,
    • активний підхід до життя (коли не чекаєш коли саме станеться, а робиш кроки у напрямку бажаного),
    • складання плану,
    • натхнення діяти (тобто наявність енергії),
    • легкий підхід до життя,
    • не проблема, а питання яке треба вирішити...
    Потрібно щоб цими станами у собі дівчина могла пишатися

СТРАТЕГІЯ

  • Знайти перших організаторок
    • шукати сторінки цікавих дівчат в Інстаграм
    • питати у них сторінки класних дівчат в інших сферах
    • покупати платних блогерів і збирати на них дівчат
    Ціль:
    • показати хто в Soko, тоді невеликі фахівці охотніше захочуть приєднуватись
    • збільшувати кількість заходів у стрічці додатка
  • Платна реклама спільних постів в Інстаграмі
    Реєстрація на зустрічі через додаток
    Цілі:
    • організаторки бачать, що за рекламу сплачуємо ми
    • залучити нових учасниць на платформу
  • Підписуватись на друзів нового організатора
    Ті, хто ставлять йому лайки. Лайкати їх фото.
    Або ставити спільний пост і потім лайкати та підписуватись на дівчат, які поставили лайк на наш. пост
    Ціль:
    • збільшувати кількість підписниць на сторінці Інстаграм

ЯК ШУКАТИ ОРГАНІЗАТОРОК

  • Знайти перших організаторок
    У Інстаграм по рекламі, постам. Вони підкажуть інших фахівців у своєму місті (зацікавлені, щоб було більше різних заходів).

    Пропонувати платформу як додатковий канал продажів. Ми розміщуємо тільки ті заходи, які з нами на одній хвилі – активний підхід до життя
  • Активна дівчина у кожному великому місті
    Такі дівчата знають все, що проводиться, можуть дати список сторінок в інстаграм тих, хто проводить активності у їх містах.
    Вони мають бути на одній хвилі з місією Soko та розділяти цінності, хотіти зробити щось корисне для світу (шукати в її постах схожі фрази).
    Як таких знайти?
    Є бізнес-ком'юніті типу Board...
  • Консультація фахівця
    Знайти 1-2 активних фахівців у місті та купити в них час консультації. Спитати що її б зацікавило, щоб вона захотіла ставити свої заходи на платформі.
    Заздалегідь повідомити, що хочу зібрати класних дівчат, попросити щоб вона підказала та надіслала профілі
  • Статистика по блогерам
    Переглянути фахівців по сферам.
    Купляти їх зустріч і продавати на неї квитки самостійно (та її підписниці).
    Цьль: показати що вони вже в Soko, тоді і середні та маленькі охоче захочуть користуватися платформою
  • Писати комент на пост, де наша цінність. Потім у Директ запрошення
    Текст:
    Нам відгукуються Ваші цінності та підхід до життя, і ми хотіли б запропонувати поставити захід на платформі Soko. Це безкоштовно. Ми хочемо зібрати в одному місці всі цікаві події з цікавими фахівцями, щоб дівчатам було зручно знайти та зареєструватися. Вам, можливо, будуть зручні деякі автоматизовані процеси з QR квитками, пуш-повідомленнями, вбудованим чатом до кожної події