ЧІТКА
КОНЦЕПЦІЯ
Ми не даруємо мрію про розкішне життя для всіх бажаючих.

В SOKO чітка концепція:
обговорюємо одне конкретне питання, розуміючи кому це буде цікаво.
МИ ЦІКАВІ ІНШИМ
СВОЇМИ ДОСЯГНЕННЯМИ
Теперь трошки про тебе.
Дівчатам дуже цікаво хто ти. Який в тебе досвід у цій сфері, чому твоя думка важлива.
......
Який контент, книжки, сфери привертають твій інтерес? Це натякає на теми, на які ти можеш спілкуватися з іншими дівчатами.
Позиціонування - подробнее

Добавить с доски про свой путь, чакральные переживания.
TONE OF VOICE
Tone of Voice - це стиль спілкування з клієнтом.

Стиль SOKO:
  • по-дружньому, на "ти"
  • з гумором та жартами
  • емоції та наглядні приклади
  • близькі цінності.

Місія SOKO - створювати спілкування, яке надихає.

Особливості:
  • реальний досвід
  • простота
  • близкість та розуміння.

Розуміння цього допоможе знайти цільову аудиторію та відсіяти не цільову.
Далі дівчата оцінюють, наскільки їм співзвучні цінності. І якщо так, виникає близкість та вони готові спробувати те, що ми з тобою пропонуємо.
TONE
ТВОГО ПОСТУ
Тон написання посту
  • Уяви свою реальну подругу або знайому, для якої це питання актуальне. Звертайся для неї.
  • Згадай свої подібні ситуації. Які в тебе були почуття та емоції. Потрібна емоційна близькість: «я тебе розумію», «я така сама як ти». Це говорить дівчатам: ми рівні, але я вже маю те, чого прагнеш досягти ти. І змушує слухати тебе уважно.
  • Зрозумій її занепокоєння тим, що вона не знає, як правильно вчинити і побоюється зробити щось не так. Що ти почала робити, щоб отримати те, що хочеш? Що саме дало тобі впевненість на перші кроки?
ЦІПЛЯЮЧИ
ЗАГОЛОВКИ
4 ЕТАП
ОУПЕН СПЕЙС
Розбиваємо всі свої корисні думки та інсайти на 3 частини
  • Пост в інстаграм:
  • Привертаючий увагу заголовок (6 простих кроків, щоб досягнути…, 5 етапів, які ти маєш пройти перш ніж…, 5 цілей, які ти маєш досягнути перш ніж..)
  • Починаємо зі своєї історії та переходимо до списку дій. Як ця тема повʼязана із твоїм досвідом. Що ти зрозуміла, просто перелічи що спрацювало - корисна безкоштовна інформація.
  • Не намагайся вразити. Кому це актуально – хочуть справжнього.
  • Опис у додатку - про що саме буде йти мова на зустрічі. Ціль: викликати інтерес послухати та поспілкуватися з тобою.
  • Твій виступ під час зустрічі - потрібен план з пунктами про що ти хочеш розповісти та обговорити з дівчатами. План таймингу нижче.
5 ЕТАП
ЗАВЕРШЕННЯ
План бесіди
Він необхідний. Щоб не пропустити цілі, яки ми ставимо перед собою від спілкування.
Вежливо: ціль повинна бути реальною. Тоді буде натхнення на кроки та зміни. Мотивація повинна
  • мотивація: навіщо це тобі, що зупиняє та заважає? Виключи пишномовні обіцянки, які дають надію, відірвану від реальності. Наша мета натхнення не на пару годин.
  • основна частина свого досвіду та дій: що потрібно робити
  • ресурси: що вже є, а що ще потрібно мати
  • індивід. план дій
  • перший результат: як ми зрозуміємо що в тебе є зміни в цьому напрямку? (пост с отметкой @.. и @soko)
План зустрічей
  • Знайомство та пошук містків: питання який досвід вже був у цій темі. Кожна учасниця коротко розповідає про себе (близько 2 хв. на кожну дівчину)
  • Твоя розповідь, як ти сама прийшла до цієї теми. Чому вона важлива?
  • Обговорення: якщо цього в нас не буде чим це буде погано - з усіма разом накидати варіанти. Робимо висновок, що краще із цим почати працювати. Завтра будуть інші умови, тож краще не тягнути.
  • Основна частина: Що робити? Чого не робити. Чому за для цього потрібно навчитися (кожна пише собі). Обговорення
  • Закінчення: що думають дівчата (хто хоче сказати, не всі). Оголошення теми наступної зустрічі. Менторські особисті зустрічі кому буде дуже потрібно отримати фітбек своїх дій
МОТИВАЦІЯ
ТВОЯ
Іноді у всіх нас виникають думки типа «в соц мережах повно безкоштовних порад», «та кому це потрібно» та інші.
Це нормально, але...

Точно дівчата будуть вдячні за економію їх часу, коли в нас все тільки по ділу.

А також...

  • Попит реально є
    Якщо всього настільки багато, значить є попит. Що для нас класно, слухачки найдуться😉
  • Власні інсайти = правильні дії
    Це потрібно тим, в кого питання крутиться у голові, а правильні дії не знаходяться.
    Зараз настільки багато інформаційного шуму, що складно зрозуміти що конкретно треба робити.
    Наш формат: власні інсайти. Нічого зайвого, тільки обмін реальним досвідом (те що спрацювало, те, чого краще не робити, що для цього потрібно)
  • Впевненість дорогого коштує
    Якщо навіть і є розуміння, що потрібно робити, та не завжди є впевненість що вийдеНаприклад, книжку з маркетингу писав чоловік, який працював з мільярдними компаніями, а мій бізнес тільки починається.
    Та коли поряд справжній близький приклад - зовсім інша справа. Кроки стають реально досягаємими.
Іноді у всіх нас виникають думки типа «в соц мережах повно безкоштовних порад», «та кому це потрібно» та інші. Це нормально, але...))
По-перше, якщо всього настільки багато, значить є попит. Що для нас класно, слухачки найдуться😉
По-друге, це потрібно тим, в кого це питання крутиться у голові, а правильні дії не знаходяться. Зараз настільки багато інформаційного шуму, що складно зрозуміти що конкретно треба робити.
Наш формат: власні інсайти. Нічого зайвого, тільки обмін реальним досвідом (те що спрацювало, те, чого краще не робити, що для цього потрібно)
По-третє, якщо я навіть розумію, що потрібно робити, в мене не завжди є впевненість що я зможу. Наприклад, книжку з маркетингу писав чоловік, який працював з мільярдними компаніями, а мій бізнес тільки починається. А коли поряд справжній близький приклад - зовсім інша справа. Кроки стають реально досягаємими. Впевненість дорогого коштує.
Також люди будуть вдячні за економію їх часу, коли все тілько по ділу.